sábado, 25 de setembro de 2010

Sobran os motivos: á folga xeral.

Un xornalista entrevista un home de uns 70 anos na rúa. O ancián entrevistado exprésase do seguinte xeito:


«Son fillo de exiliados. 


» Até que tiven 27 anos e, pouco antes da transición, non puiden volver a España
por culpa de Franco.

» Meu pai, pobriño, non sabiamos nin onde esterralo.

» Mamá estivo durante moitos anos en cadeira de rodas, enferma.

» Agora teño 70 anos.

» Hai meses quítaronme o 30% dun pulmón pola pública.

» A miña muller é inmigrante. 

» Teño tres fillos con ela.

» Dos tres só traballa unha, a do medio..., pero non cobra nada.

» Todos, mesmo os meus netiños, viven da miña paga.

» A maior vén de se separar.

» O meu xenro estábache metido na droga, e bebía, e a deixou con dous nenos pequenos.

» O pequeno dos meus fillos aínda non marchou da casa e, por riba, casou unha divorciada que meteu na casa connosco.

» Esa señora antes traballaba, pero desde que viu á miña casa non fai nada.

» Agora teñen dúas fillas que tamén viven no noso teito.

» E agora, con isto da crise, case non puidemos ir de vacacións e, se me apuras, nin puiden celebrar que España gañou o mundial de fútbol.»



O xornalista, abrindo os ollos a sete cuartas, comenta atónito:







« −Non creo que a súa situación sexa tan mala, Maxestade.»

Este mércores, todos á folga xeral. Sobran os motivos.

Nenhum comentário:

Postar um comentário